Recenze Google Pixel Watch 3: Chytré hodinky, na které uživatelé Androidu čekali

Google výrazně vylepšil hardware i software, Pixel Watch 3 jsou nyní dospělé prémiové chytré hodinky Nová 45mm velikost, jasnější displej a delší výdrž baterie řeší hlavní nedostatky předchozích generací Propracované funkce a integrace s ekosystémem z nich dělají skvělou volbu (nejen) pro majitele telefonů Pixel Google to s chytrými hodinkami zkouší už třetím rokem. První generace Pixel Watch nebyla úplně můj šálek kávy, jak jste se mohli dočíst v dobové recenzi. O dva roky později jsme tu zase a já mám na ruce mnohem povedenější produkt, než by se na první pohled mohlo zdát. Je dospělejší, netrpí na základní nedostatky a přináší řadu vylepšení, díky nimž jsou konečně plnohodnotnou konkurencí pro Apple Watch či Galaxy Watch. Měl jsem možnost testovat 41mm verzi s LTE konektivitou (ta se u nás zatím neprodává) a po třech týdnech používání mohu s klidným svědomím říct, že jde jedny z nejlepších Wear OS hodinek, jaké jsem kdy používal. Obsah recenze Hardware a design: ... celý článek najdete na www.SvetAndroida.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

WhatsApp zavádí mizející hlasové zprávy. Sdílejte zprávy, které už nikdo nikdy neuslyší

YouTube Music dostává funkci, kterou měl mít už dávno. Použijete ji?

DxOMark žebříček fotomobilů má novou #1. Z ČR jen závidíme