Stáhněte si stylové tapety (nejenom) pro svůj Macbook!

Na internetu najdete miliony různých tapet, trendem je generování pomocí AI Zaujmout není jednoduché, chce to dobrý nápad a kvalitní provedení Tapety od basicappleguy za mě splňují obojí, vypadají skvěle Každý z nás má trochu jiný vkus a docela by mě zajímalo, jak vypadá tapeta vašeho stolního počítače respektive notebooku. Moje manželka používá Macbook Air M2 a tapetu příliš neřeší, vzhledem k počtu ikon na ploše tapeta téměř není vidět... Ale pokud si chcete dopřát něco propracovaného a kvalitního, mám pro vás tip! Většina tapet je určena především pro jablíčkáře, kteří používají počítače od společnosti Apple. Ale sám jsem neodolal a jednu z tapet nyní používám na svém notebooku, kterým je Huawei Matebook 13. A nevypadá to vůbec špatně... Nicméně uznávám, že na originálním Macbooku by to vypadalo ještě lépe. Autor má na svých stránkách několik další povedených kousků, hodně se mi líbí ten pro iPhone 14 Pro, v reálu to vypadá moc pěkně. Pokud chcete zkrátit čas, př... celý článek najdete na www.SvetAndroida.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

WhatsApp zavádí mizející hlasové zprávy. Sdílejte zprávy, které už nikdo nikdy neuslyší

Google Mapy přichází s velkou aktualizací pro sváteční sezónu

Unihertz Tank 3 je šílenost. Má 23 800mAh baterii, 200MP foťák a vysoký výkon